[cs_content][cs_section parallax=”false” style=”margin: 0px;padding: 45px 0px 0px;”][cs_row inner_container=”true” marginless_columns=”false” style=”margin: 0px auto;padding: 0px;”][cs_column fade=”false” fade_animation=”in” fade_animation_offset=”45px” fade_duration=”750″ type=”1/1″ style=”padding: 0px;”][x_custom_headline level=”h2″ looks_like=”h2″ accent=”false” style=”margin-top:0;”]Vi tilbyder følgende lokaler[/x_custom_headline][/cs_column][/cs_row][/cs_section][cs_section parallax=”false” style=”margin: 0px;padding: 45px 0px 65px;”][cs_row inner_container=”true” marginless_columns=”false” class=”cs-ta-left” style=”margin: 0px auto;padding: 0px;”][cs_column fade=”false” fade_animation=”in” fade_animation_offset=”45px” fade_duration=”750″ type=”1/3″ style=”padding: 0px;”][x_image type=”none” src=”https://gastro13.dk/wp-content/uploads/2019/04/Billede-7.jpg” alt=”” link=”false” href=”#” title=”” target=”” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover” info_content=””][x_custom_headline level=”h2″ looks_like=”h4″ accent=”false” style=”margin:0 0 10px 0;”]Værkstedet[/x_custom_headline][cs_text]I vores lokale på Silkeborgvej 36 har vi i ”værkstedet” plads til 100 personer. (Selskaber i ”værkstedet” skal være på minimum 35 personer)[/cs_text][/cs_column][cs_column fade=”false” fade_animation=”in” fade_animation_offset=”45px” fade_duration=”750″ type=”1/3″ style=”padding: 0px;”][x_image type=”none” src=”https://gastro13.dk/wp-content/uploads/2019/04/Billede-7.jpg” alt=”” link=”false” href=”#” title=”” target=”” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover” info_content=””][x_custom_headline level=”h2″ looks_like=”h4″ accent=”false” style=”margin:0 0 10px 0;”]Facaden[/x_custom_headline][cs_text]I vores lokale på Silkeborgvej 36 har vi i ”facaden” plads til 50 personer.
(Selskaber i ”facaden” skal være på minimum 25 personer)[/cs_text][/cs_column][cs_column fade=”false” fade_animation=”in” fade_animation_offset=”45px” fade_duration=”750″ type=”1/3″ style=”padding: 0px;”][x_image type=”none” src=”https://gastro13.dk/wp-content/uploads/2019/04/Billede-7.jpg” alt=”” link=”false” href=”#” title=”” target=”” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover” info_content=””][x_custom_headline level=”h2″ looks_like=”h4″ accent=”false” style=”margin:0 0 10px 0;”]Højskolen[/x_custom_headline][cs_text]På den gamle højskole har vi et lokale med plads til max 95 personer. (Selskaber på højskolen skal være på minimum 35 personer på lørdage & søndage)[/cs_text][/cs_column][/cs_row][/cs_section][cs_section bg_color=”hsla(0, 0%, 0%, 0.02)” parallax=”false” style=”margin: 0px;padding: 65px 0px 0px;”][cs_row inner_container=”true” marginless_columns=”false” style=”margin: 0px auto;padding: 0px;”][cs_column fade=”false” fade_animation=”in” fade_animation_offset=”45px” fade_duration=”750″ type=”1/1″ style=”padding: 0px;”][x_custom_headline level=”h2″ looks_like=”h3″ accent=”false” style=”margin:0 0 10px 0;”]Det fungerer således[/x_custom_headline][/cs_column][/cs_row][/cs_section][cs_section bg_color=”hsla(0, 0%, 0%, 0.02)” parallax=”false” style=”margin: 0px;padding: 15px 0px 45px;”][cs_row inner_container=”true” marginless_columns=”false” style=”margin: 0px auto;padding: 0px;”][cs_column fade=”false” fade_animation=”in” fade_animation_offset=”45px” fade_duration=”750″ type=”1/2″ style=”padding: 0px;”][cs_text]Festlokalet er gratis!

Drikkevarer betaler man efter forbrug og nedenstående priser er pr. flaske/pr. enhed.

Der er obligatorisk slutrengøring på 1000 kr. efter endt selskab (hverdagsarrangementer er prisen 500 kr.).[/cs_text][/cs_column][cs_column fade=”false” fade_animation=”in” fade_animation_offset=”45px” fade_duration=”750″ type=”1/2″ style=”padding: 0px;”][cs_text]Udover dette skal man lønne en eller flere til servering, opvask mm.
 (175 kr. pr. person pr. time).
Mht. borddækning møder serveringsfolkene ind før tid og dækker op til jeres fest/arrangement – alternativt kan man selv dække borde hvis man ønsker dette 
(Duge, blomster, lys & servietter er eksklusiv i ovenstående priser).

Alle priser er inkl. moms.

For at finde flere billeder af vores lokale, samt inspiration til forskellige borddækninger, kig gerne på vores Facebook- og Instagram profil.[/cs_text][/cs_column][/cs_row][/cs_section][cs_section parallax=”false” style=”margin: 0px;padding: 45px 0px;”][cs_row inner_container=”true” marginless_columns=”false” style=”margin: 0px auto;padding: 0px;”][cs_column fade=”false” fade_animation=”in” fade_animation_offset=”45px” fade_duration=”750″ type=”1/1″ style=”padding: 0px;”][x_custom_headline level=”h2″ looks_like=”h3″ accent=”false”]Book selskabslokale[/x_custom_headline]

  • Når du udfylder formularen, afleverer du dine personlige oplysninger i vores varetægt. Vi lover at passe godt på dem. Læs vores betingelser her.
[/cs_column][/cs_row][/cs_section][/cs_content]

Er der noget vi kan hjælpe med?

Vegetarisk nytårsmenu

Appetizer

Sprøde tapiokachips
Med fermenteret hvidløgsmayo, ”rogn”, hjemmesylt & tallerkensmækkere

Forret

Urtepaneret mozzarella (L)
Serveret med kraftfuld tomatsauce, henkogte tomater, tomatstøv, estragonolie, glaskål & fennikelskud
Hertil surdejsbrød med pisket smør(L)

Mellemret

”Skaldyrssouffle” lavet på grønt & tang
Serveret med fløde & citronsauce, limesne, jordskokker, danske æbletern, sprødt brød & ærteskud (L,G)

Hovedret

Sprød selleri
Serveret med pommes anna, confiteret porre, pastinakpuré, vegetarglace med trøffel & portvin, syltede solbær & ribs samt radiseskud fra Engesvang (G,L)

Gateau marcel

Med mørk valrhona chokolade, passionsfrugtsorbet, kirsebær broken gel, havtornsskumfiduser, frisk kørvel & sprødt crunch (G,L)

(Vælg antal vegetar kuverter under “Tilvalg”, “Vegetar alternativ”, når du bestiller menuen)

Kontakt os og få et uforpligtende tilbud
Udfyld formularen og vi vil besvare din henvendelse indenfor 24 timer på hverdage.