[cs_content][cs_section parallax=”false” style=”margin: 0px;padding: 45px 0px 0px;”][cs_row inner_container=”true” marginless_columns=”false” style=”margin: 0px auto;padding: 0px;”][cs_column fade=”false” fade_animation=”in” fade_animation_offset=”45px” fade_duration=”750″ type=”1/1″ style=”padding: 0px;”][x_custom_headline level=”h2″ looks_like=”h2″ accent=”false” style=”margin-top:0;”]Vi tilbyder følgende lokaler[/x_custom_headline][/cs_column][/cs_row][/cs_section][cs_section parallax=”false” style=”margin: 0px;padding: 45px 0px 65px;”][cs_row inner_container=”true” marginless_columns=”false” class=”cs-ta-left” style=”margin: 0px auto;padding: 0px;”][cs_column fade=”false” fade_animation=”in” fade_animation_offset=”45px” fade_duration=”750″ type=”1/3″ style=”padding: 0px;”][x_image type=”none” src=”https://gastro13.dk/wp-content/uploads/2019/04/Billede-7.jpg” alt=”” link=”false” href=”#” title=”” target=”” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover” info_content=””][x_custom_headline level=”h2″ looks_like=”h4″ accent=”false” style=”margin:0 0 10px 0;”]Værkstedet[/x_custom_headline][cs_text]I vores lokale på Silkeborgvej 36 har vi i ”værkstedet” plads til 100 personer. (Selskaber i ”værkstedet” skal være på minimum 35 personer)[/cs_text][/cs_column][cs_column fade=”false” fade_animation=”in” fade_animation_offset=”45px” fade_duration=”750″ type=”1/3″ style=”padding: 0px;”][x_image type=”none” src=”https://gastro13.dk/wp-content/uploads/2019/04/Billede-7.jpg” alt=”” link=”false” href=”#” title=”” target=”” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover” info_content=””][x_custom_headline level=”h2″ looks_like=”h4″ accent=”false” style=”margin:0 0 10px 0;”]Facaden[/x_custom_headline][cs_text]I vores lokale på Silkeborgvej 36 har vi i ”facaden” plads til 50 personer.
(Selskaber i ”facaden” skal være på minimum 25 personer)[/cs_text][/cs_column][cs_column fade=”false” fade_animation=”in” fade_animation_offset=”45px” fade_duration=”750″ type=”1/3″ style=”padding: 0px;”][x_image type=”none” src=”https://gastro13.dk/wp-content/uploads/2019/04/Billede-7.jpg” alt=”” link=”false” href=”#” title=”” target=”” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover” info_content=””][x_custom_headline level=”h2″ looks_like=”h4″ accent=”false” style=”margin:0 0 10px 0;”]Højskolen[/x_custom_headline][cs_text]På den gamle højskole har vi et lokale med plads til max 95 personer. (Selskaber på højskolen skal være på minimum 35 personer på lørdage & søndage)[/cs_text][/cs_column][/cs_row][/cs_section][cs_section bg_color=”hsla(0, 0%, 0%, 0.02)” parallax=”false” style=”margin: 0px;padding: 65px 0px 0px;”][cs_row inner_container=”true” marginless_columns=”false” style=”margin: 0px auto;padding: 0px;”][cs_column fade=”false” fade_animation=”in” fade_animation_offset=”45px” fade_duration=”750″ type=”1/1″ style=”padding: 0px;”][x_custom_headline level=”h2″ looks_like=”h3″ accent=”false” style=”margin:0 0 10px 0;”]Det fungerer således[/x_custom_headline][/cs_column][/cs_row][/cs_section][cs_section bg_color=”hsla(0, 0%, 0%, 0.02)” parallax=”false” style=”margin: 0px;padding: 15px 0px 45px;”][cs_row inner_container=”true” marginless_columns=”false” style=”margin: 0px auto;padding: 0px;”][cs_column fade=”false” fade_animation=”in” fade_animation_offset=”45px” fade_duration=”750″ type=”1/2″ style=”padding: 0px;”][cs_text]Festlokalet er gratis!

Drikkevarer betaler man efter forbrug og nedenstående priser er pr. flaske/pr. enhed.

Der er obligatorisk slutrengøring på 1000 kr. efter endt selskab (hverdagsarrangementer er prisen 500 kr.).[/cs_text][/cs_column][cs_column fade=”false” fade_animation=”in” fade_animation_offset=”45px” fade_duration=”750″ type=”1/2″ style=”padding: 0px;”][cs_text]Udover dette skal man lønne en eller flere til servering, opvask mm.
 (175 kr. pr. person pr. time).
Mht. borddækning møder serveringsfolkene ind før tid og dækker op til jeres fest/arrangement – alternativt kan man selv dække borde hvis man ønsker dette 
(Duge, blomster, lys & servietter er eksklusiv i ovenstående priser).

Alle priser er inkl. moms.

For at finde flere billeder af vores lokale, samt inspiration til forskellige borddækninger, kig gerne på vores Facebook- og Instagram profil.[/cs_text][/cs_column][/cs_row][/cs_section][cs_section parallax=”false” style=”margin: 0px;padding: 45px 0px;”][cs_row inner_container=”true” marginless_columns=”false” style=”margin: 0px auto;padding: 0px;”][cs_column fade=”false” fade_animation=”in” fade_animation_offset=”45px” fade_duration=”750″ type=”1/1″ style=”padding: 0px;”][x_custom_headline level=”h2″ looks_like=”h3″ accent=”false”]Book selskabslokale[/x_custom_headline]

  • Når du udfylder formularen, afleverer du dine personlige oplysninger i vores varetægt. Vi lover at passe godt på dem. Læs vores betingelser her.
[/cs_column][/cs_row][/cs_section][/cs_content]

Er der noget vi kan hjælpe med?

Vegetarisk nytårsmenu

Appetizer

Sprøde kræmmerhuse
Glasnudel salat & økologisk dobbeltfraiche 48% (G, L) (2 stk. pr. person)

Forret

Ravioli med svampe & trøffel
m. cremet ricotta sauce, syltede græskar & purløgsolie (G, L)
Surdejsbrød
hertil pisket smør med økologisk citron, grønne urter & dansk flagesalt (G, L)

Mellemret

Kikærte souffle med persille & hvidløg
serveres med brunet smør, soya og semas (G, L)

Hovedret

Sous vide selleri
serveres med trøffel pommes anna, variation af løg &
 vegansk glace tilsmag med timian & hvidløg.

Dessert

Chokoladedessert.
med saltkaramel, solbærmousse, chokoladeis, kirsebær broken gel, frisk kørvel & sprødt crunch (G, L, N)

3-retters indeholder: Forret + Hovedret + Dessert.
4-retters menuen indeholder: Forret + Mellemret + Hovedret + Dessert
5-retters menuen indeholder: Appetizer + Forret + Mellemret + Hovedret + Dessert.

Skriv antallet af veganske kuverter I ønsker som en kommentar under “yderligere bemærkninger” når du bestiller.

Kontakt os og få et uforpligtende tilbud
Udfyld formularen og vi vil besvare din henvendelse indenfor 24 timer på hverdage.